Klacht Carspotter.nl: Na betaling geen bruikbaar product

Klachtnummer
# 100355
Gebruiker
?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via carspotter wilde ik een rapport aanvragen van een auto die we mogelijk wilden kopen. Na 6€ overgemaakt te hebben per SMS kreeg ik idd een mail met een "rapport" helaas was Ger verder een hele hoop onleesbare tekens en cijfers, diverse keren gebeld en gemaild, geen reactie. Eigenlijk wil ik mijn geld terug en excuses van het bedrijf. Hoe nu verder? Onderstaand een deel van het "rapport" als voorbeeld.

Content-Type: multipart/alternative; boundary=BOUNDS-7ddff71b547b36097d989415e56df3fa



--BOUNDS-7ddff71b547b36097d989415e56df3fa

Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"

Content-Transfer-Encoding: 7bit



Your Car Valuation Report



--BOUNDS-7ddff71b547b36097d989415e56df3fa

Content-Type: text/html; charset="iso-8859-1"

Content-Transfer-Encoding: 7bit

De oplossing

Terugbetalen 6,- en excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Carspotter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Carspotter.nl?