Klacht CASA: Wel betaald niet leveren!

Klachtnummer
# 425715
Gebruiker
ZevendeKopjes#222
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product online besteld en betaald. Bedrijf zegt dat ik er niks besteld heb en er geen betaling bij hun is binnen gekomen.

De bank gebeld en die geeft ook aan dat het daar wel 100 procent is aangekomen.

Casa zegt 3 dagen nodig te hebben om dit te "onderzoeken",

Ik had een product besteld waar er niet meer veel van zijn en weet dus nu niet of ik deze wel krijg.

Antwoord casa: in de winkel het product maar kopen en mocht je later het online gekocht product toch krijgen kan je die weer retouren..


Ik heb er al voor betaald!

Pure oplichting dit!

De oplossing

Geld terug. Product leveren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CASA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen