Klacht CASAMUNDO: aanbetaling reis op 10 nov. j.l.

Klachtnummer
# 138927
Gebruiker
LAMBERT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 9 nov. j.l. een reis geboekt bij eurorelais.
er was een aanbetaling vereist op deze reis,die ik met mijn creditkaart heb voldaan.
op 13 nov. j.l. werd deze reis,zonder opgave van reden, door de aanbieder geannuleerd.
echter tot op de dag van heden heb ik de aanbetaling niet terug ontvangen !
zelf div. telefoontjes met hen en de bank gepleegd zonder enig resultaat tot nu toe.
ook heb ik erg veel klachten gelezen over het bedrijf casamundo op internet, waardoor ik niet echt gerust ben dat ik mijn aanbetaling ooit nog terug zal zien.
inmiddels heeft het mij al veel moeite/tijd en geld gekost, zonder enig resultaat.
op deze manier ga je niet met klanten om !
dat onze reis werd geannuleerd was, buiten onze schuld om,sterker nog, door een fout van de aanbieder was al rampzalig genoeg. we hadden reeds alle hotelovernachtingen geboekt voor de heenreis en kunnen deze niet meer kosteloos annuleren.
dit is onze 2e zeer slechte ervaring met dit bedrijf.



De oplossing

ONMIDDELIJK MIJN AANBETALING TERUG !
& EXCUSES EN COMPENSATIE VOOR AL HET ONGEMAK !

0 reacties

Ook een klacht indienen over CASAMUNDO?