Opgelost door Casashops Nederland: Niet geleverd product

sad Opgelost
T. dee

Ik heb op 24 maart een bestelling geplaatst en €143,- betaald. Het pakket is nog steeds niet bezorgd. Begin mei heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice. Per contactformulier, want er zijn geen andere opties. Ik kreeg op 11 mei een standaard antwoord dat ze contact op zouden nemen met GLS om te kijken waar het pakket blijft. We zijn nu twee weken verder en ik heb nog steeds niets vernomen.

Mijn pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd of zo snel mogelijk mijn geld terug.

Casashops Nederland
    De klant heeft de bestelling terugbetaald gekregen. Daarnaast heeft de klant nog een extra compensatie gekregen voor de problemen die er zijn geweest bij haar bestelling.

T. dee
De levering wordt geannuleerd bij de leverancier en dan krijg ik (hoop ik) mijn geld terug. Nu heb ik alsnog geen nieuwe stoelen en moet ik ook dit termijn afwachten, want het is me niet duidelijk hoe lang dit zal duren.

Ook een klacht indienen over Casashops Nederland?