Opgelost door Casashops Nederland: Niet geleverd product

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 447028
Gebruiker
T. dee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 24 maart een bestelling geplaatst en €143,- betaald. Het pakket is nog steeds niet bezorgd. Begin mei heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice. Per contactformulier, want er zijn geen andere opties. Ik kreeg op 11 mei een standaard antwoord dat ze contact op zouden nemen met GLS om te kijken waar het pakket blijft. We zijn nu twee weken verder en ik heb nog steeds niets vernomen.

De oplossing

Mijn pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd of zo snel mogelijk mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Casashops Nederland
    Datum
    De klant heeft de bestelling terugbetaald gekregen. Daarnaast heeft de klant nog een extra compensatie gekregen voor de problemen die er zijn geweest bij haar bestelling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. dee
Datum
Uiteindelijke oplossing
De levering wordt geannuleerd bij de leverancier en dan krijg ik (hoop ik) mijn geld terug. Nu heb ik alsnog geen nieuwe stoelen en moet ik ook dit termijn afwachten, want het is me niet duidelijk hoe lang dit zal duren.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Casashops Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen