Klacht Casashops.com: Kan product niet retourneren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609374
Gebruiker
Karin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het artikel was niet naar verwachting en verkeerd afgezaagd zodat hij niet goed bleef staan
Ik wilde het retourneren maar dat kan alleen via een contact formulier het formulier ingevuld en 2 weken gewacht op antwoord
Het antwoord na 2 weken was een standaard mail terug over hoe je een retour formulier aan moet vragen Maar dat had ik al gedaan 2 x want na 10 dagen geen reactie heb ik hem nogmaals aangevraagd.
Op deze 2de mail heb ik niet eens antwoord gekregen
Je kunt je aankoop dus niet terug sturen en het artikel was ook nog niet eens bruikbaar
Ik voel me opgelicht
Dacht dat ik bij een fatsoenlijke shop had gekocht die ook gewoon winkels in nog heeft alleen niet bij mij in de buurt

Gewenste oplossing

Het artikel terug nemen en mij mijn geld terug geven de
Geboden oplossing
Niets van ze vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Karin
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Casashops.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen