Klacht Casba.nl: Verkleurde meubels na renovatie in totaal andere kleur

Cindy Zandbergen

1,5 jaar geleden hebben wij meibels gekocht bij casba wonen zoeterwoude-Rijndijk. Na 1,5 jaar kwamen er scheuren in onze
tafels waardoor we deze via de garantie lieten maken. De scheuren zou volgens de winkel door de zon en warmte komen in huis.

1. Tot mijn grote schrik kreeg ik ipv de zachte bruin/grijze tint een tafel met een donkerbruin blad terug (zonder grijstinten!!!) Terwijl de poten nog de juiste kleur hadden zoals ik ooit de meubels had besteld!!
2. Een deuk aan de zijkant van me salontafel
Nu krijgen we de oplossing om beide tafels een paar dagen buiten in de zon te zetten (dan scheuren ze toch?!!!) of op onze eigen kosten voor €350,00 per atribuut de rest van de meubels over te laten spuiten

Wat is dit voor service na 1,5 jaar!!

Ten einde raad!??

Ik wil de oude salon tafel terug zonder deuk aan de zijkant
Ik wil de oude kleur van mijn salon tafelblad terug
Ik wil me oude tafelblad kleur van mijn eetkamer tafel terug (zonder dat ik deze in de zon moet zetten of voor 350,00 moet over laten spuiten, want deze kleur wijkt gigantisch af van wat ik in mijn huis wil! en de grijstint is verloren)

Wij vinden dat Casba.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Casba.nl?