Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Cashback actie Samsung tablet goed ingediend, ontvang geen geld, wel veel mails

Klachtnummer
# 181646
Gebruiker
Carla58
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21 juni de benodigde foto's gemaakt van etiketje e.d. van tablet en ingediend. Ontvangst bevestiging. Daarna beweerde de klantenservice (customercare...ze zouden het eens moeten toepassen) dat ik de verkeerde foto's had opgestuurd. Imei nummer moest ik fotograferen. Was nergens te vinden. Paar mails verder kreeg ik op 4 juli excuses. Imei nummer was niet voor mij. Geld zou z.s.m. overgemaakt worden. Op 16 augustus vraag ik wat Samsung zo spoedig mogelijk noemt..ik krijg een mail dat ook al ben ik te laat voor de actie, ze mij toch nog aanmelden. Op 18 augustus ontvang ik weer de geautomatiseerde ontvangstbevestiging met het bericht dat ik over 8 weken geld ontvang.

De oplossing

Cashback actie uitvoeren en eindelijk de 50 euro aan mij overmaken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties