Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Geen samsung galaxy note ontvangen na aankoop Samsung TV mediamarkt

wijnandschouten

Geachte heer, mevrouw,

ik heb eind december 2013 bij de media markt in Alkmaar een Samsung TV UE55F8000 aangeschaft. Op dat moment liep er een aktie waarbij ik een gratis Galaxy tab bij de TV kreeg als ik de bon zou opsturen. Vervolgens heb ik de bon van mijn aanschaf, met streepjescode en het daarvoor bestemde formulier van u volledig ingevuld met mijn gegevens per post verstuurd naar Samsung op :
Samsung Smart TV en Tab promotie
Antwoordnummer 1049
6200 VB Maastricht
Ik heb deze documenten in januari 2014 ingevuld en per post verstuurd, ruim voor de deadline van 10 februari zoals op het formulier stond vermeld.Hoewel ik aan alle voorwaarden heb voldaan en ook alles volledig heb ingevuld heb ik nog niets mogen vernemen van Samsung. Ik kan mij voorstellen dar er voor de afhandeling van een dergelijke actie tijd nodig is. Echter inmiddels noteren wij 2016 en na een vermelding op klacht.nl en een brief aan Samsung had ik toch wel verwacht dat ik een bericht zou krijgen.

Ik ben tevreden als ik de Galaxy Tab geleverd krijg.

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!