Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Ik wil in de toekomst met behulp van jullie mijn € 50,00 retour zien op mijn rek.nr

emile marse 1949

Ik heb zoals je ziet op de rekening op dat moment hetgeen waar ik bij aankoop recht op had direct in laten vullen door de verkoopster omdat het nogal best bewerkelijk was. Ik zou een mail ontvangen die ik nooit heb ontvangen. Ben er nu na vele malen terug te zijn geweest en met Samsung heb gebeld er achter dat degene die mij het bedrag van € 50,00 uit zouden betalen failliet werd verklaard op 28-02-2018. Omdat ik mij redelijk bedonderd voel het afgelopen jaar door Samsung dat ik nu mijn klacht bij jullie neer leg want dit is op advies van de Telfort winkel in werking gezet en hoop jullie bij deze genoeg informatie te hebben gegeven. Bij voorbaat dank van de eigenaar met een fijne mobiel maar € 50,00 is voor mij nog steeds veel geld en recht is recht. Groetjes Emile Marsé

Daar ben ik bovenstaand heel duidelijk in geweest en in herhaling treden laat ik aan Samsung telefonisten om even mijn eerder geschreven zin te onderbouwen. Ik heb namelijk mijn klacht bij hun neergelegd en het enige na veel keer de zelfde vragen te hebben beantwoord wil ik nu dat jullie op de manier een weg in slaan om toch mijn € 50,00 te kunnen krijgen failliet of niet dat is het probleem dat ik bij jullie nu neerleg want ik kan na dit geen verdere stappen meer ondernemen vandaar verwacht ik van jullie medewerking. Groetjes Emile Marsé

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!