Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Niet nagekomen actie €400 cashback

Nonna

TV gekocht met actie €400 cashback.
Aan alle voorwaarden tijdig voldaan (bewijs van verzending per aangetekende post incl. kopieën van alle stukken in bezit)
Na lange tijd niets van Samsung te hebben vernomen zelf contact opgenomen. Aangegeven is dat er een verkeerde streepjescode zou verzonden zijn, ik moest alsnog een foto van de sticker op de TV mailen. Nav mijn mail bericht ontvangen dat de termijn verstreken is en dat ik niets krijg. Ik zou op 16 feb. per mail in de gelegenheid zijn gesteld deze info aan te leveren.
1. Mail van 16 feb. is door mijn nooit ontvangen. Samsung heeft mij verder niet benaderd
2. Folder is misleidend, er staat niet duidelijk welke streepjescode het precies moet zijn. Originele streepjescode heb ik verstuurd, derhalve aan de voorwaarden voldaan.
3. Ik mag een mail met foto sturen, daarna wordt afgewezen op grond van termijn
4. Termijn is tegenstrijdig daar 16 februari ook al buiten de termijn ligt.

Vriendelijk verzoek ik u de actie na te komen daar aan alle voorwaarden voldaan is. Ik verzoek u het bedrag van €400,- over te maken naar de rekeningnummer ingevuld op het deelnameformulier.
Met vriendelijke groeten
Nonna Rebic
06-50240041
nonnadrago@gmail.com
G.H.Hoytinkstraat 133
1827PN Alkmaar

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nonna
    Mijn klacht is niet behandeld en ik heb geen geld ontvangen.