Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: samsung 400 euro retour actie

de neurinkjes

Op woensdag 28 januari 2015 hebben wij een samsung curved tv gekocht want er was een actie van 400,00 retour die je kreeg na het terugsturen van de gevraagde gegevens.Alles precies zo gedaan als gevraagd en tot aan vrijdag 27 maart gewacht op ons geld, toen zelf maar eens gebeld(09007267864)en kreeg te horen dat we de verkeerde streepjescode hadden opgestuurd en ook serienr klopte niet,ze hadden ons gemaild maar wij hadden niet gereageerd dus we hadden pech!heb uitgelegd dat we juist overstag waren gegaan door die actie en geen mail ontvangen( en neee...ook niet in spamberichten!) van samsung anders had ik zekers gereageerd maar ze bleef maar herhalen'ja, ja, vervelend snap ik maar ja...actie is nu afgelopen'...nou ja zeg!heb gisteren een mail gestuurd naar samsung@consumercare.info want 400,00 is geen kleinigheidje het,lijkt wel of ze niet WILLEN betalen maar wacht nog antwoord af(als die al komt....)voel me gewoon afgescheept en vind dit te belachelijk voor woorden,onvoorstelbaar!

wij willen gewoon waar we recht op hebben nl die 400,00 retour zoals is beloofd in die week dat de actie er wa,! niet meer en niet minder!!( wij hebben de benodigde papieren allemaal opgestuurd(zelf alles nog dubbel gecheckt!) in een grote enveloppe en dubbele postzegels erop. je belt en dan krijg je zoiets te horen nou....je wéét gewoon niet wát je hoort en denkt dat mens maakt een grapje! vind dit nog steeds onwerkelijk!)

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!