Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Samsung komt retouractie niet na!

Klachtnummer
# 69513
Gebruiker
Mascha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17/12/2013 heb ik een Samsung Tab3 8.0 WIFI gekocht met € 50,- retour actie Op 03/01/2014 heb ik alle benodigde papieren opgestuurd. (originele streepjescode gescand). Op 11/2/2014 ontving ik verzoek voor originele code. Op 18/02/2014 heb ik nogmaals alle papieren èn de originele streepjescode opgestuurd. Vervolgens niets meer gehoord. 26/06/2014 telefonisch contact gehad met klantenservice. Zij vertelde dat mijn aanvraag is afgewezen, ze verzocht mij een mail te sturen met alle gegevens.26/6 mail verzonden. 27/6 bericht dat ze geen streepjescode hebben ontvangen. Nogmaals per mail verzonden. 8/7 email ontvangen met bericht dat de originele streepjescode nodig is.8/7 geantwoord dat originele code reeds verzonden was en niet meer in ons bezit. 11/7 antwoord Actie is afgelopen. 12/7 opnieuw het hele verhaal gemaild. 14/7 antwoord we hebben het aanvraagformulier nodig. 15/7 alles opgestuurd. 17/7 antwoord actie is afgelopen, we kunnen niets meer doen??????

De oplossing

Ik verwacht dat Samsung aan haar verplichting voldoet en € 50 terugstort. Bovendien hoop ik dat zij vragen en klachten serieus in behandeling neemt ipv telkens met standaard antwoorden te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties