Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Samsung komt retouractie niet na!

Mascha

Op 17/12/2013 heb ik een Samsung Tab3 8.0 WIFI gekocht met € 50,- retour actie Op 03/01/2014 heb ik alle benodigde papieren opgestuurd. (originele streepjescode gescand). Op 11/2/2014 ontving ik verzoek voor originele code. Op 18/02/2014 heb ik nogmaals alle papieren èn de originele streepjescode opgestuurd. Vervolgens niets meer gehoord. 26/06/2014 telefonisch contact gehad met klantenservice. Zij vertelde dat mijn aanvraag is afgewezen, ze verzocht mij een mail te sturen met alle gegevens.26/6 mail verzonden. 27/6 bericht dat ze geen streepjescode hebben ontvangen. Nogmaals per mail verzonden. 8/7 email ontvangen met bericht dat de originele streepjescode nodig is.8/7 geantwoord dat originele code reeds verzonden was en niet meer in ons bezit. 11/7 antwoord Actie is afgelopen. 12/7 opnieuw het hele verhaal gemaild. 14/7 antwoord we hebben het aanvraagformulier nodig. 15/7 alles opgestuurd. 17/7 antwoord actie is afgelopen, we kunnen niets meer doen??????

Ik verwacht dat Samsung aan haar verplichting voldoet en € 50 terugstort. Bovendien hoop ik dat zij vragen en klachten serieus in behandeling neemt ipv telkens met standaard antwoorden te komen.

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!