Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: Samsung Smart TV cashback actie -

vanimac

Smart TV gekocht tijdens cashback actie op 1 feb, bij mediamarkt. Account geopend op 2 feb. De benodigde papieren op de post op 3 feb. Ruim op tijd dus. Paar weken gewacht, bij Mediamarkt nog eens geinformeerd, kan nog weken duren. Ok, uiteindelijk met Samsung contact gezocht, ze beweren niets ontvangen te hebben. Ik stuur alles nog eens via de mail, geen bevredigend antwoord. Veel gebeld en gemaild, men belooft te reageren maar doet dit niet. Uiteindelijk beweert men dat ik op 3 maart de papieren gepost zou hebben, ik vraag hoe ze daar bij komen, want dat kan want ik werkte toen op een boorplatform en daar is geen brievenbus. Later beweert men dat ik de papieren in mei opgestuurd zou hebben. Steeds een andere reden, hetgeen bij mij de indruk wekt dat Samsung helemaal niet wil cashbacken! Er komt ook geen compromis, helemaal niets. Terwijl ik de aankoop echt aan kan tonen. Ik vind het erg jammer, dat het zo moet gaan, want ik heb geheel te goeder trouw gehandeld. Groeten Machiel

Ik wil de € 250,- van de cashback actie.

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!