Klacht Cashback Actie Samsung [Gesloten]: samsung

Klachtnummer
# 70115
Gebruiker
M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht op 30 juli een koelkast van samsung
en zal dan als ik de bon opstuurde 75 euro terug krijgen .
het adres kon ik vinden op internet adres www.samsung.com/nl/promotions.
op hun pagina gekomen blijkt voordat ik het adres kreeg eerst een Samsung-account ( rekening ) moest nemen.
maar ik wil helemaal geen account (rekening) van Samsung. ben ik ook niet verplicht. dit word in de winkels en de reclame ook niets over gezegd
ook moest ik diverse persoonlijke vragen beantwoorden zoals geboortedatum enz wat ik niet verplicht ben. is dit nu niet phising (vissen ) naar gegevens ?
als ik geen account (rekening) neem en die vragen beantwoord kreeg ik de 75 euro niet terug.
ook werd er gezegd dat het gesprek werd opgenomen waarop ik antwoorden dat op grond van art: 31 van strafrecht ik dit niet toestond ook hier trok men er niets van aan.

De oplossing

1: ik wil graag de beloofde 75 euro ontvangen
2: ook wil ik dat de opgenomen bandje op grond van art:31 van strafrecht word gewist.
3: als al die vragen naar persoonlijke gegevens vissen is, is dat niet strafbaar ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cashback Actie Samsung [Gesloten] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties