Opgelost door CashBack-shopping.nl: Aanhoudende dreigende telefoons wegens achterstallige betalingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193673
Gebruiker
Richard van Vugt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

22 september 2016, kreeg ik een telefoontje, van afzender 'onbekend'.
Goedenavond, Dhr. van Vugt. Ik mag u een onvergetelijk aanbod doen. Ik mag u een lidmaatschap aanbieden bij Cashback-shopping.nl, (De verkoper was dwingend). Ik mag u een account aanbieden voor 70eur. shop-tegoed. (Ik wist niet waarover het ging) Wij zijn aangesloten bij verschillende winkels en webshops, waarmee u met ons tegoed kunt winkelen tegen hoge kortingen. (Ik wilde stoppen met het gesprek, maar dit ging niet.) Dus kreeg ik 14 dagen bedenktijd, ik zou een welkomstmail ontvangen. Wanneer ik niet geïnteresseerd was kon ik het lidmaatschap eenzijdig opzeggen.

3 oktober, kreeg ik inderdaad een welkomstmail. 4 oktober, duidelijk aangegeven dat ik niet diende deel te nemen via deze mail. Na talloze mails geen reactie, maar men bleef wel bellen omdat ik mijn toegezonden factuur niet had voldaan. Terwijl ik netjes binnen de bedenktijd heb bedankt voor hun diensten.

De oplossing

Ik heb naar aanleiding van de per post toegezonden factuur van 69,95eur. talloze malen gemaild naar het emailadres info@cashback-shopping.nl, hier heb ik nooit een reactie op gekregen. Sterker nog deze mails zijn volkomen genegeerd, wel heeft men mij per telefoon erop gewezen dat er nog een openstaand bedrag moet worden voldaan. De laatste keer dat ik deze onderneming aan de telefoon had is gedreigd met de boodschap; 'Dan sturen we het door naar het centraal incasso.' Alsof ik een of andere crimineel ben wordt ik afgescheept. Ik heb deze onderneming laten merken dat ik totaal niet te spreken ben over de gang van zaken, keer op keer wordt er gezegd dat ze de mailbox in de gaten houden maar dit is tot op heden nooit gebeurd. Anders kan het niet dat tientallen mails worden afgescheept.

Ik verlang verder geen excuses of iets in die trend, maar wel dat ik van deze constructie af kom. Omdat ik keurig binnen de bedenktijd heb bedankt. Ook verwacht ik de factuur als kwijtgescholden

2 reacties

  1. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Beste Richard

    Uw klacht is zojuist door ons geheel afgehandeld en deze was correct, u heeft inderdaad binnen de gestelde tijd afgemeld.

    Hierdoor bent u dus ook niets verschuldigd aan CashBack Shopping onze oprechte excuses voor het ongemak wat dit voor u heeft teweeg gebracht.

    Met vriendelijke groet
    Team
    CashBack Shopping
  2. Auteur
    Richard van Vugt
    Datum
    Ik ben zeer content met dit voorstel, omdat ik weldegelijk binnen gestelde tijd had opgezegd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard van Vugt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CashBack-shopping.nl?