Klacht CashBack-shopping.nl: factuur gekregen

Klachtnummer
# 182483
Gebruiker
B123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefonisch benaderd met de mededeling dat ik nergens aan vast zou zitten. Zou een mail ontvangen, maar die heb ik nooit ontvangen. Vandaag een factuur in de bus gekregen of ik per ommegaande ruim €60 wilde betalen. Uiteraard niet natuurlijk. Heb ze telefonisch proberen te berken. Eerst waren alle medewerkers in gesprek en toen ging het bandje over op dat ze telefonisch niet bereikbaar waren. Ik heb ze een mail gestuurd. Ik ben benieuwd of ik hier reactie op krijg.

De oplossing

Geen verdere facturen toegestuurd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Geachte Bernice Blom,

    CashBack Shopping is een onderdeel van IMC Online bv.
    Vervelend om te lezen dat u een probleem heeft wat kennelijk niet opgelost wordt.

    Het volgende wil ik u vragen stuur mij het Factuurnr en het debiteurennr. toe dan neem ik persoonlijk u zaak zsm in behandeling en kom daar dan op korte termijn bij u op terug. Vermeld in het kort nog even waar uw klacht betrekking op heeft en waarom.

    Met vriendelijke groet
    Robert
    IMC Online bv