Klacht CashBack-shopping.nl: Factuur zonder contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 179015
Gebruiker
Aapje81
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden ontvingen wij een factuur van dit bedrijf. We hadden hier nog nooit van gehoord. We hebben direct telefonisch contact gezocht. Na meerdere pogingen kregen we iemand te spreken die aangaf dat wij ons telefonisch aangemeld zouden hebben. Dit terwijl er nooit, op welke manier dan ook, contact is geweest tussen ons en dit bedrijf. We zouden een geluidsopname toegestuurd krijgen waarop we konden horen dat wij het waren (waren we heel erg benieuwd naar uiteraard). We hebben aangegeven niks te gaan betalen. De geluidsopname is nooit gekomen. Wel hebben we inmiddels een nieuwe factuur met administratiekosten en de mededeling dat de incasso ingeschakeld gaat worden.

De oplossing

We hebben nooit iets met dit "bedrijf" te maken gehad en willen dit ook zo houden. Dus stoppen met facturen en dreigementen voor een zogenaamde deelname waar we niks van afweten.

9 reacties

  1. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Geachte Randell

    CashBack Shopping is een onderdeel van IMC Online bv.
    Vervelend om te lezen dat u een probleem heeft wat kennelijk niet opgelost wordt.

    Het volgende wil ik u vragen stuur mij het Factuurnr en het debiteurennr. toe dan neem ik persoonlijk u zaak zsm in behandeling en kom daar dan op korte termijn bij u op terug. Vermeld in het kort nog even waar uw klacht betrekking op heeft en waarom.

    Met vriendelijke groet
    Robert
    IMC Online bv
  2. Auteur
    Aapje81
    Datum
    Geachte Robert,

    Ik ga de klacht absoluut niet opnieuw formuleren. Aangezien ik al meerdere mails heb gestuurd met daarin alle informatie en alleen dreigende mails terug heb gekregen, ga ik ervan uit dat jullie heel goed weten wat jullie doen. Oplichting/ afpersing is strafbaar! Ik heb inmiddels 2,5 maand geen dreigmail meer ontvangen. Wel heb ik alle correspondentie bewaard. Mocht ik nog één mail van jullie ontvangen, zet ik de aangifte door. Ik wens geen contact meer met jullie.
  3. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Geachte Randell

    Het is erg jammer dat ik niet de mogelijkheid krijg dit naar tevredenheid op te lossen en zeker als u in het bezit bent van dreigende mails waardoor ik de verantwoordelijke niet terverantwoording kan aanspreken.

    Mocht u toch besluiten om met mij dit op te lossen hoor ik graag van u uw factuurnr. en uw debt.nr.

    Met vriendelijk groet
    Robert
  4. Auteur
    Aapje81
    Datum
    Geachte Robert,

    De mailtjes van uw bedrijf worden niet ondertekend, maar ik neem aan dat u zelf weet wie er in zeer slecht Nederlands het "klantencontact" regelt (ik neem aan dat u dit zelf bent geweest). Er is geen andere oplossing dan dat jullie stoppen met deze onzin. Het is te bizar voor woorden dat je een factuur ontvangt voor een "dienst" waar je nog nooit van hebt gehoord (en je zeker niet telefonisch of schriftelijk voor hebt aangemeld).
  5. Auteur
    Aapje81
    Datum
    Overigens kon "de klantenservice" ons ook zonder factuurnummer of debiteurennummer prima vermelden dat er een bandopname van ons zou zijn waarin we ingaan op "de aanbod" (heel knap als er nooit telefonisch contact is geweest) en dat we één of andere hotelbon hadden aangevraagd (ook heel bijzonder). Dus blijkbaar zijn we niet moeilijk op te zoeken hoor (tenzij jullie hetzelfde mailtje naar iedere andere gedupeerde sturen).
  6. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Geachte

    Inmiddels heb ik u de voicelog toegestuurd waaruit duidelijk is dat een mevrouw zich met haar gegevens heeft toegezegd gebruik te willen maken van Cashback Shopping.
    Dus u klacht dat er nooit contact zou zijn geweest is dus niet juist.

    Echter doordat blijkt dat het uw gegevens zijn en u van niets weet hebben wij inmiddels uw gegevens verwijderd en zijn er geen verdere verplichtingen meer.

    Met vriendelijke groet
    Robert
  7. Auteur
    Aapje81
    Datum
    Dat mijn gegevens inmiddels verwijderd zijn, vind ik niet meer dan terecht. Deze hoort u helemaal niet te hebben. Waar vind ik deze voicelog? Ik heb mijn mail helemaal doorzocht, maar geen voicelog te vinden. Ik heb geen contact gehad met "uw bedrijf", dus ben heel erg benieuwd wie er nu zo aan het oplichten is (u of de mysterieuze vrouw). Ik ontvang hem alsnog zeer graag om toe te voegen aan het dossier. Wanneer ik deze voicelog heb, hebben wij wat mij betreft nooit meer contact.
  8. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Geachte

    Ik heb u persoonlijk de voicelog deze morgen toegestuurd op:
    philip.tjon@gmail.com

    Dit is het mailadres welke bij ons bekend is.

    Hieruit blijkt duidelijk dat er contact is geweest.

    Met vriendelijke groet
    Robert
  9. Auteur
    Aapje81
    Datum
    Het mailadres is niet van ons. Gelukkig zijn onze gegevens in ieder geval verwijderd en ik hoop nooit meer met dit bedrijf te maken te hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aapje81
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CashBack-shopping.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen