Opgelost door CashBack-shopping.nl: het toch sturen van een factuur na opzegging lidmaatschap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182422
Gebruiker
MARCHA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

na het herhaaldelijk mailtjes sturen dat ik mijn lidmaatschap annuleer krijg ik toch nog een factuur om de lidmaatschap te betalen.
ik heb een dag erna dat ze mij benaderd hebben mijn lidmaatschap toch door hebben laten gaan.
wij hebben een dag erna alles geannuleerd.
maar vandaag 24-08-2016 kreeg ik de nota om het bedrag van 69,59 te vol doen.
dit bedrijf houd zich niet aan de wettelijke regels.
ik heb het bedrijf minstens 8 mailtjes gestuurd om te annuleren.
ze hebben gezegt dat u binnen 14 dagen kunt annuleren.

met vriendelijke groeten m van wijhe.

De oplossing

ik wil dat het bedrijf mij direct annuleer en al mijn gegevens doet verwijderen.
en niet meer lastig valt.

2 reacties

  1. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Geachte Marcha van Wijhe,

    CashBack Shopping is een onderdeel van IMC Online bv.
    Vervelend om te lezen dat u een probleem heeft wat kennelijk niet opgelost wordt.

    Het volgende wil ik u vragen stuur mij het Factuurnr en het debiteurennr. toe dan neem ik persoonlijk u zaak zsm in behandeling en kom daar dan op korte termijn bij u op terug. Vermeld in het kort nog even waar uw klacht betrekking op heeft en waarom.

    Met vriendelijke groet
    Robert
    IMC Online bv
  2. Auteur
    MARCHA
    Datum
    deze winkel cashback stuurt je zo maar een welkomst mailtje en dan krijg je een spookfactuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MARCHA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy