Klacht CashBack-shopping.nl: idee van oplichting

Melanie36

gebeld door cashback shopping als ik lid wou worden voor 70 euro en deze 70 euro zou ik kunnen besteden dat was een aanbieding ik zou een mail krijgen en als ik niet wou kon ik binnen 2 weken aangeven via mail en dan gebeurde er niks ik heb deze mail nooit gehad en kreeg later wel een rekening dus heb er heen gebeld en de man die ik toen aan de lijn kreeg zij mij dat ik gewoon moest betalen omdat ik aangegeven had het wel te willen daar hebben ze ook een opname van en hij zij u heeft de mail wel gehad terwijl ik hem niet gezien heb ik heb maar die 70 euro over gemaakt omdat hij dreigde met deurwaarder en zo. toen ik mijn geld wou gebruiken zoals verteld was kon ik er niks mee dus paar keer gebeld en gemaild met het bedrijf dat ik uitleg wou hoe het nu zit want dit was niet afgesproken toen werd mij ineens de toegang tot mijn account geblokkeerd na weer mailen en bellen kon ik er weer opkomen heb een keer een bestelling gedaan via de site en nu kan ik weer niet op de site komen terwijl ik alles vast in mijn computer heb staan ik heb geprobeerd wachtwoord op te vragen maar dan wordt er gezegd dat mijn email niet bekend is bij het bedrijf en als ik nu bel wordt er continu gezegd dat ze niet bereikbaar zijn en dat ik moet mailen en als ik mail wordt er niet gereageerd heb ook meerde keren aangegeven dat ik mijn geld terug gestort wil omdat ik er helemaal niks mee kan

zou graag mijn geld terug gestort krijgen

Melanie36
Ze hebben er niks mee gedaan helemaal niks gehoord

Ook een klacht indienen over CashBack-shopping.nl?