Klacht CashBack-shopping.nl: misleiding via telefoon
Details
Klacht
Ik ben vandaag door 1 van u medewerkers gebeld over dat er nog een factuur open zou staan en dat u zou zijn opgelopen tot een hoger bedrag.Maar dat als ik vandaag zou betalen voor 5 uur het bedrag gewoon weer zou teruglopen naar het "afgesproken bedrag".
Als ik niet zou betalen zou er volgende week een deurwaarder aan de deur staan.
Nou is het probleem dat ik nooit ergens mee akkoord ben gegaan en nooit emails heb ontvangen.
Ik ben daarna nog op uw site geweest maar heb daar geen account en kon het nummer dat op u site staat niet bellen.
Het vreemde vond ik ook dat meneer niet wist of het voor een man of een vrouw was terwijl dat er meestal wel bijstaat.
Gewenste oplossing
Dat "de factuur die openstaat" vervalt en er geen contact meer word opgenomen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.