Klacht CashBack-shopping.nl: misleiding via telefoon

Klachtnummer
# 263120
Gebruiker
ChristiaandeGraaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben vandaag door 1 van u medewerkers gebeld over dat er nog een factuur open zou staan en dat u zou zijn opgelopen tot een hoger bedrag.
Maar dat als ik vandaag zou betalen voor 5 uur het bedrag gewoon weer zou teruglopen naar het "afgesproken bedrag".
Als ik niet zou betalen zou er volgende week een deurwaarder aan de deur staan.
Nou is het probleem dat ik nooit ergens mee akkoord ben gegaan en nooit emails heb ontvangen.
Ik ben daarna nog op uw site geweest maar heb daar geen account en kon het nummer dat op u site staat niet bellen.
Het vreemde vond ik ook dat meneer niet wist of het voor een man of een vrouw was terwijl dat er meestal wel bijstaat.

De oplossing

Dat "de factuur die openstaat" vervalt en er geen contact meer word opgenomen.

1 reactie

  1. Auteur
    CashBack-Shopping.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte de Graaf

    Heb u zojuist telefonisch gesproken en u daarin verzekerd dat u door ons NIET bent gebeld.

    U bent daarom ook totaal NIETS verschuldigd.

    Met vriendelijke groet
    Team cashback

Ook een klacht indienen over CashBack-shopping.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen