Klacht CashBack-shopping.nl: Onterechte Factuur

Pietje

Ook ik ben telefonisch benaderd door Cashback Shopping. Ze boden mij iets aan waarmee ik korting kon krijgen op diverse artikelen van grote winkelketens. Aan de hand van een mail die zij mij binnen 14 dagen zouden toesturen zou ik de aanbieding kunnen annuleren. Echter, ook ik heb nooit een email ontvangen om te kunnen annuleren. Vervolgens kreeg ik een factuur per post van 69,50 voor een lidmaatschap van Cahback Shopping. Ik heb contact met hun opgenomen om deze factuur ongedaan te maken aangezien ik de aanbieding wil annuleren en nooit een mail heb gehad. Zij beweren echter dat ze wel een mail hebben gestuurd, en ze dreigen met een 'mogelijke' bandopname van het eerste gesprek waarin ik akkoord ga dat zij mij een mail sturen over de aanbieding. Verder dreigen ze met het sturen van een deurwaarde. Deurwaarde nog niet gezien maar de zaak is tot op heden nog steeds niet opgelost.

Annulering van lidmaatschap

Pietje
    Inmiddels is alles opgelost en afgehandeld, maar niet naar beoogd resultaat, namelijk kwijtschelding van de factuur t.a.v. het Cashback-shopping lidmaatschap. Vanwege de bandopname en de ontvangst van een leesbevestiging van de afmeldingsmail, heb ik besloten de factuur uiteindelijk maar te betalen. Ik heb per mail van Cashback-shopping de bevestiging gekregen dat het een eenmalige betaling betrof en ik verder geen verplichtingen heb tegenover Cashback-shopping.

Ook een klacht indienen over CashBack-shopping.nl?