Opgelost door CashBack-shopping.nl: Telefonische misleiding

angry Opgelost
Analise

Gisteren ontvingen wij via de mail een onverwachte factuur van u (20171702-39 deb.nr. 1501184). In onze beleving is er tijdens het telefonisch contact tussen u en mijn Braziliaanse man géén overeenkomst gesloten. Hij heeft alleen een e-mailadres gegeven voor informatie. Niet om zich aan te melden. Dit heeft hij ook in het telefoongesprek gezegd. Bovendien is zijn Nederlands zeer gebrekkig, waardoor een eventuele mondelinge overeenkomst helemaal niet rechtsgeldig is.

Verder hebben wij helemaal geen welkomst e-mail ontvangen, geen inloggegevens en geen eerste factuur. Hoe kunt u dan nu een herinnering sturen?

Wij wensen geen gebruik te maken van uw diensten en hebben dit ook nooit gedaan. Wij zijn u dus geen geldbedrag schuldig.

Creditfactuur sturen (dus laten vervallen) en ons uit het systeem verwijderen.

8 maart 2017: nog geen reactie op de mail en ook niet op klachtenkompas.nl:

Geachte debiteurenadministratie,

Ondanks onze eerder verzonden mail d.d. 4-3-2017 omtrent deze factuur, stuurt u nu wederom de factuur, zelfs verhoogd met administratiekosten en een dreigement over incassokosten. U heeft echter geen reactie gegeven op de mail. De mail staat ook bij klachtenkompas.nl, maar ook daar heeft u geen reactie op gegeven.

Voordat wij tot eventueel tot betaling over gaan, wil ik zeker weten dat er een overeenkomst is die rechtsgeldig tot stand is gekomen. In onze beleving is er geen overeenkomst. Nogmaals, er is geen welkomstmail ontvangen en het gesprek met iemand die slecht Nederlands spreekt kan nooit gezien worden als een rechtsgeldige afspraak. Mocht het gesprek zijn opgenomen, dan ontvang ik deze opname graag.

Ik ontvang graag uw reactie,
    Analise
    Nog geen reactie ontvangen....maar ook geen nieuwe factuur....Ik zou toch graag een bevestiging ontvangen dat de factuur onterecht was en dat we Cashback-Shopping niets verschuldigd zijn....
    Analise
    Nog steeds geen reactie....ik ga er dan maar vanuit dat het zo geregeld is.

Analise
Ik denk dat het is opgelost, want we hebben geen facturen meer ontvangen. Maar we hebben ook geen enkele reactie ontvangen. Dus of het nu echt zo goed is, weet ik niet zeker.

Ook een klacht indienen over CashBack-shopping.nl?