Klacht CashbackTotaal.nl: Betalen niet meer uit en reageren niet meer op mails OPLICHTING

Klachtnummer
# 380214
Gebruiker
BlueShark
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar bleven cashbacks al maanden openstaan terwijl deze wel al door de shop waren uitgekeerd aan Cashbacktotaal / Red Tulip Media B.V
Uiteindelijk de laatste uitbetaling in december 2018 op mijn bankrekening ontvangen en de laatste verwerking van cashbacks dateert ook uit december 2018.

Vanaf 2019 geen enkele cashback meer verwerkt en uitbetaald.
Zit nu al weken op een uitbetaling naar mijn bank te wachten waar volgens hun eigen site +/- werkdagen voor gerekend wordt.
Laat staan dat er dit jaar cashbacks zijn goedgekeurd / verwerkt.

Gewenste oplossing

In ieder geval mijn openstaande uitbetaling naar mijn bankrekening uitkeren en het zou mooi zijn als alle "in verwerking" staande cashbacks ook nog worden uitgekeerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CashbackTotaal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over CashbackTotaal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen