Klacht Casino777: weigeren uitbetaling winst

Klachtnummer
# 290186
Gebruiker
langbroek2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,
Begin december heb ik een account gemaakt bij Casino777.be. Ik heb daar 500,- gewonnen, zonder gebruik te hebben gemaakt van een bonus. Toen ik op een avond wederom wilde inloggen, lukte dat niet. Ik heb toen een tweede account aangemaakt. Wederom heb ik hierop gespeeld zonder een bonus te accepteren. Ik heb een mail ontvangen dat het niet geaccepteerd is twee accounts te hebben. Bij het aanmaken van het account kreeg ik geen waarschuwing. Vervolgens heb ik een mail ontvangen waarin men aangaf dat het hebben van twee accounts niet was toegestaan. Ik heb toen aangeven dat ik geen gebruik heb gemaakt van een bonus dus geen financieel voordeel heb gehad. Na uitbetaling van het geld mocht dan ook het eerste account gesloten worden. Men geeft nu aan dat het account is opgezegd en dat ik geen uitbetaling krijg. Ik ben het hier niet mee eens. Op internet (Facebook) lees ik ook dat het een veelgehoorde klacht is over dit casino. Je krijgt de indruk dat men dit expres doet. Ik heb een tweede account aangemaakt omdat het eerste het niet meer deed en ik heb nooit de intentie gehad om financieel voordeel te halen door het accepteren van een bonus. Om die reden ben ik van mening dat ik gewoon uitbetaald moet worden. Ik hoop dat u iets voor mij kunt betekenen. Het gaat toch om veel geld (500,-) Overigens is casino777.be nooit te bereiken. Ik heb 30 x gebeld, maar ik krijg altijd een bandje dat aangeeft dat alle medewerkers in gesprek zijn. Nooit heb ik het genoegen gehad om iemand te spreken. Op mails krijg ik alleen standaard antwoorden; een medewerker van de klantenservice neemt contact op. Dit gebeurt echter nooit. mvg, Pingo01

Gewenste oplossing

Uitbetaling van de winst van € 500,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Casino777 is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Casino777?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen