Opgelost door Casius.nl: Ze blijven rekeningen sturen terwijl ik al in Juli heb opgezegd

thofkamp

Wil geen partner/lid vakman meer zijn

Was jaren vakman bij Casius en omdat ik ben gestopt met werken ivm AOW netjes opgezegd ik ben bijna 67 jaar nu
Maar kom niet van ze af omdat ze blijven rekeningen sturen en stilzwijgend gaan ze door met incasso. Dus totaal geen begrip van die kant! vele malen gebeld en gemaild maar blijkbaar vanuit huis nu word het slecht op gepikt.
Nu maar dit bericht misschien dat het wel word gelezen en een beetje begrip getoond van die kant. Dus ik ben AOW er en gestopt met werken dus geen vakman meer en geen lid of partner wil ik meer zijn.
Netjes opgezegd en al die jaren netjes betaald!
Wat moet ik meer schrijven zodat het wel stopt?

Mij geen rekeningen meer stuurt vanaf 1 augustus 2021
Omdat ik heb opgezegd in juli 2021
Netjes omgaat met de vakmensen uit het verleden die gestopt zijn ivm WAO leeftijd

Wij vinden dat Casius.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

thofkamp
Het is al opgelost met Casius op een hele goede manier eigenlijk al voor deze klacht ingediend was

Ook een klacht indienen over Casius.nl?