Klacht Castelijn modezaak beek limburg: Jas gekocht in de uitverkoop voor cadeau. Kreeg geen een tegoedbon, maar moest ter plekke iets anders uitzoeken

Lisa Brounen

Op 16 juli een jas gekocht voor schoonmoeder voor de verjaardag. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd, als hij niet paste, ik hem kon ruilen. De verkoopster beaamde dit en zei, dat ik ook een tegoedbon kon krijgen. Helaas paste de jas niet en er mee terug gegaan. Een maat groter was niet voorhanden, dus wilde ik een tegoedbon. Men zei mij, dat zij dit nooit doen en de verkoopster had dit nooit gezegd. Het was haar woord tegen dat van mij en de manager hield haar een hand boven het hoofd, natuurlijk. Ik moest ter plekke iets anders uitzoeken. Daar had ik geen zin in, daar het kon zijn hals over kop iets te kopen en het vervolgens in de kast te laten hangen. € 60,- vond ik hiervoor te veel geld. Na heen en weer vroeg ik mijn geld terug. Men zei mij dit ook nooit te doen. Waarop ik zei: Het staat nergens beschreven en gewoon terugboeken. Hun kassa kon dit niet met het systeem. Waarop ik zei: Goed ingedekt. Ik heb gepraat als brugman, maar zei hielde voet bij stuk.De jas heb ik weer terug genomen

Minimaal een tegoedbon

Wij vinden dat Castelijn modezaak beek limburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Castelijn modezaak beek limburg?