Catawiki

inactief

Over ons

Een zeldzame munt uit Braziliƫ. Dat unieke designer jasje van een Italiaanse verkoper. Of een oeroude wereldkaart, gedateerd 1700, van een Griekse verkoper. Bij Catawiki hebben we maandelijks miljoenen bezoekers en aanbieders vanuit de hele wereld. U kunt meebieden op duizenden speciaal geselecteerde objecten, of uw zoldervondsten, erfenissen of collecties verkopen. Het kan voorkomen dat huw gewonnen object niet is als verwacht. Of dat u vragen heeft over uw aangeboden kavel. Catawiki wil kopers en verkopers graag helpen wanneer zij er niet uitkomen. Wij staan voor u klaar via www.catawiki.nl/help. Middels rechtstreeks contact tussen u en de andere partij zorgen wij dat niet alleen uw object, maar ook uw ervaring met Catawiki uniek is! Pssst, kijk eens naar onze bijzondere kavels van de week: https://veiling.catawiki.nl/bijzondere-kavels-van-deze-week

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
171 klachten Nooit

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 6 consument(en) de klachtenafhandeling van Catawiki gemiddeld met een 3,0
Bekijk alle klachten over
Catawiki
happy content sad angry
1 0 1 4

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Catawiki?