Klacht Catawiki: 2 maanden na betaling nog steeds niks ontvangen

myhung

Ik heb sinds 9 september een kavel via catawiki gewonnen en betaald en heb tot heden NOG STEEDS niks ontvangen. Ik heb zowel Catawiki als de leverancier (Liran-Diamonds) meerdere malen gemaild maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen waar mijn kavel is terwijl ik gewoon netjes heb betaald! Er staat inmiddels dat hij is verzonden, maar ik neem aan dat het niet gebruikelijk is dat je een pakketje pas over 2 maanden zal gaan ontvangen. Ik wil daarom gewoon nu mijn kavel of mijn geld terug.

Ik wens daarom een duidelijk antwoord als in waar mijn pakketje met mijn kavel is, of mijn geld terug. En geen standaard antwoord zoals: wij kunnen helaas niks meer voor u doen, want dit gaat wel allemaal via Catawiki!

Catawiki
    Geachte M.H. Ly,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

Het spijt ons om te lezen dat u uw kavel dat u in september hebt gewonnen nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen ons voorstellen dat u graag wilt weten waar u aan toe bent. Het klopt dat u enkele malen hebt gemaild over de kwestie. Graag lichten wij de situatie toe.

Het kavel hebt u op 9 september aan Catawiki betaald. De verkoper heeft meteen de dag daarna op 10 september het kavel opgestuurd en voorzien van een tracking code waarmee u het pakket kunt volgen. U hebt van Catawiki een geautomatiseerde e-mail ontvangen dat uw pakket onderweg is. Tevens hebt u, na uw betaling, een betalingsbevestiging van ons ontvangen. In deze e-mail staat vermeld dat u zich bij problemen binnen 10 dagen kunt melden, zodat wij uw aankoopbedrag langer vast kunnen houden. Helaas hebben wij pas op zaterdag 30 september een bericht van u ontvangen over de ontstane situatie. De verkoper was toen reeds uitbetaald. Om die reden hebben wij gevraagd om rechtstreeks contact met de verkoper te zoeken.

De verkoper heeft gereageerd op uw bericht en aangegeven dat het pakket onderweg naar u is en dat hij de situatie voor u uitzoekt bij de Israëlische post. Het is vervelend dat dit tot nu toe geen resultaat heeft opgeleverd.

Wij hebben u een e-mail gestuurd met daarin aanvullende informatie en enkele vragen, zodat wij u kunnen helpen met de ontstane situatie. Houd er alstublieft rekening mee dat de verkoper reeds uitbetaald is, omdat u helaas niet tijdig het probleem heeft gemeld. Wij kunnen niet garanderen dat de verkoper zijn medewerking verleent.

Om uw gewenste oplossing concreet van een antwoord te voorzien: Op dit moment is het niet bekend waar het pakketje zich bevindt, omdat dit nog in onderzoek is bij de Israëlische post. Daarnaast is het niet mogelijk om de terugbetaling te doen, aangezien de verkoper reeds uitbetaald is en uw klacht helaas niet tijdig binnen is gekomen. Vanzelfsprekend gaan wij er alles aan doen om de situatie goed af te handelen.

Catawiki

myhung
nee,nog niet op gelost,zij zijn aan het uitzoeken. mvg M.H.Ly

Ook een klacht indienen over Catawiki?