Klacht Catawiki: Aangetekende brief niet ontvangen ondanks dat wel vermeld staat.

Klachtnummer
# 347257
Gebruiker
MvR97
Datum
1 reactie

Details

Klacht

21 januari heb ik een veiling gewonnen en netjes betaalt zoals ik altijd doe.

Volgens Bpost zou mijn verzending reeds ontvangen en afgeleverd zijn, dit is echter niet het geval.

Ik baal hier heel erg van en hoop een oplossing te kunnen vinden met u.

Gewenste oplossing

Envelop terugvinden en afleveren ofwel geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Catawiki hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Catawiki
    Datum
    Beste MvR9730,

    Bedankt voor uw tijdige betaling. We zien dat de verkoper het kavel vervolgens ook snel aan u heeft verzonden. Wat jammer te horen dat de levering dan niet goed is gegaan.
    De tracking informatie geeft inderdaad weer dat het kavel is ontvangen, we zien daarbij geen locatie staan. We hebben inmiddels contact met u en de verkoper gelegd om u te helpen tot een oplossing te komen.

    U bent hierover met elkaar in contact en we gaan er vanuit dat u dit onderling kunt oplossen.
    Uiteraard blijven wij de kwestie volgen en ondersteunen wij waar nodig. We helpen u graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen