Klacht Catawiki: Aantoonbaar onterechte beoordeling wordt niet verwijderd

Phylos

Ik heb op de Catawiki veiling een aantal originele litho's van Joan Miro verkocht. Deze komen uit speciale limited edition artbooks waar 5 tot 7 litho's in het boek zijn opgenomen om door de eigenaar, zo hij wil, eruit gehaald te worden om in te lijsten en op te hangen. Het zijn heel duidelijk geen gewone pagina's uit het boek, ze zijn apart in het boek ingebonden en gedrukt op heel dik speciaal papier.
Ik heb dit in de omschrijving van de kavel duidelijk genoemd en ook de naam en uitgever van het betreffende boek vermeld. Op Catawiki worden veel van deze litho's verkocht, niet alleen van Miro, ook van Dali, Picasso etc.
De koper van mijn Miro litho's heeft na de koop een negatieve beoordeling achtergelaten waarbij hij aangaf dat hij dit deed omdat de litho's uit een boek kwamen. Hij voegde zelfs toe: Pas op, oplichter!
Ondanks herhaalde verzoeken aan koper en Catawiki helaas geen reactie. Ik heb nu al 3 weken last van deze aantoonbaar onterechte negatieve beoordeling.

Zo snel mogelijke verwijdering van de aantoonbaar onterechte negatieve beoordeling.

Catawiki
    Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Ik heb uw bericht doorgezet naar een collega, deze zal u vandaag nog van een inhoudelijke reactie voorzien.
    Phylos
    De door Catawiki ingetoetste tekst geeft aan dat de klacht intern is doorgezet naar een andere medewerker die inhoudelijk zal reageren. Ik wacht de inhoudelijke reactie af.
    De klacht is dus nog niet afgehandeld.
    Catawiki
    Wij hebben kunnen terugvinden dat uw klacht reeds is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen heeft, vernemen wij dat graag.
    Phylos
    De klacht is niet naar behoren afgehandeld. Ook heeft Catawiki ruim de tijd genomen. Ze hebben de onterechte klacht met de onterechte en smadelijke bewering "Pas op oplichting" (in het Engels), alleen maar op neutraal gezet zodat de klacht geen invloed meer heeft op mijn beoordelingspercentage. De klacht zelf met de aantoonbaar onjuiste tekst blijft gewoon staan.
    Slecht werk Catawiki!

Phylos

Ook een klacht indienen over Catawiki?