Klacht Catawiki: Annuleren

Amsterdam

Mijn zusje heeft via mijn accoount een aantal keer op een gucci tasje geboden en is op dit moment ook de hoogste bieder. Over 4 uur sluit de veiling en indien er geen hogere bieder is, is het tasje van mij. Dit heeft zij niet met mij en onze ouders besproken. Ik wil graag dat het bod wordt ingetrokken, omdat ik en mijn ouders dit niet voor haar zullen betalen en zij hier geen geld voor heeft.

Het bod intrekken. Annuleren

Catawiki
    Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend dat er ongewenst biedingen zijn geplaatst vanuit uw account.

U geeft aan dat er zonder overleg met u een bieding is geplaatst. U vraagt daarom of het geplaatste bod kan worden ingetrokken. Biedingen via onze veilingen zijn bindend. Het is daarom niet mogelijk een geplaatst bod terug te trekken.

Alle accounts waarmee biedingen verricht kunnen worden, zijn geverifieerde accounts. Het is daarom belangrijk om uw account goed te beheren en ervoor te zorgen dat uw inloggegevens niet ongewenst worden gedeeld met andere personen.

Wij zijn het biedverloop van het kavel nagegaan en zien dat het betreffende bod niet het winnende bod is geweest. Een andere bieder heeft een hoger bod geplaatst en de veiling gewonnen. Wij zij blij dat het probleem daarom voor u automatisch is opgelost.

Tot slot danken wij u voor het neerleggen van het probleem via deze weg.

Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?