Opgelost door Catawiki: ANTWOORD BLIJFT UIT OP EXTREME VERZENDKOSTEN

foxy66

heb een bieding helaas verkeerd geplaatst , heb dit gemeld direct na mijn bieding. krijg standaard antwoord terug dat biedingen bindend zijn . Dat kan kloppen , dus als ik mij aan regels moet houden zoals normaal is dan moet catawiki dat dus ook . Want bij dit kavel worden extreem hoge verzendkosten gebruikt van in Nederland 800 euro!! Dit is geheel in strijd met de eigen regels van catawiki , zie punt 5.3 van verkopers beleid . Diverse malen catawiki om uitleg hierover gevraagd terwijl de veiling nog loopt , maar men zwijgt mij gewoon dood! Dus nu wordt straks verwacht dat ik dus het kavel betaald en 800 euro verzendkosten , te belachelijk voor woorden . En catawiki doet dus totaal NIETS.

De veilingmeester of notaris zou dit kavel kunnen verwijderen vanwege deze hoge verzendkosten . Dat recht hebben ze !

foxy66
Heb zelf contact gemaakt met betreffende notaris die toezicht houd. Die heeft het betreffende kavel verwijdert uit de veiling . Van catawiki totaal niets meer vernomen ! Dus alle hulde voor het betreffende notarissen kantoor uit Amsterdam .

Ook een klacht indienen over Catawiki?