Opgelost door Catawiki: Ben opgelicht , Catawiki reageert al 10 dagen niet op mijn mail!

Rhenen

IK heb een lamp van bijna 150 euro gekocht op Catawiki en toen ik hem kreeg voldeed hij helemaal niet aan de beschrijving van de kavel. Al 6 mails in 10 dagen naar Catawiki gestuurd, maar krijg geen antwoord. Echt waardeloos omdat ik ze niet op een andere manier kan bereiken. Op deze manier ga ik daar nooit meer kopen. Ik betaal mijn kavels altijd direct en heb je een klacht zijn ze niet thuis!

Contact opnemen, terug mailen!

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Vervelend te horen dat uw kavel niet aan de omschrijving voldoet en dat u nog geen reactie heeft gehad op uw e-mail. Zou u aan ons uw gebruikersnaam door kunnen geven zodat we u verder kunnen helpen? Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
    Rhenen1962groet Bert
    Catawiki
    Beste Bert,Bedankt voor het toesturen van uw gebruikersnaam. Wij zijn een onderzoek gestart en hebben u hierover een e-mail gestuurd met meer informatie.
    Rhenen
    Ik heb op 3 april foto's verzonden en wacht nog op een reactie van Catawiki.
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor de vertraging in de afhandeling van deze zaak. Wij hadden even de tijd nodig om de door beide partijen aangeleverde informatie te bestuderen. Wij hebben besloten dat uw klacht gerechtvaardigd is en zullen overgaan tot het annuleren van de verkoop en uw geld terugstorten. Wij zullen dit per e-mail nog even aan u bevestigen en hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Rhenen
    Het vertrouwen in Catawiki is terug, procedure is wel lang en ze zijn lastig te bereiken maar het volledige bedrag is geroutineerd en de kapotte lamp gaat terug naar de verkoper. Fijn als je weet dat je 100% in je recht staat dit ook gehonoreerd wordt.

Rhenen

Ook een klacht indienen over Catawiki?