Klacht Catawiki: Beoordeling van kavels

xxxxxx

Ik heb een ring verkocht van de collectie "Hanami" van Zhuravsky met topazen voor 140 euro, en ik wil dezelfde ring van Zuravsky aanbieden met amethisten, maar Lia Voermans vind dat niet goed. Ze schreef :
"Beste klant, ook worden ze boven de 75 verkocht, de regels zijn dat zilver met goud vergulde elementen niet is toegestaan. Ook de link van de andere items die goud verguld zijn mogen helaas niet."
Op de website van Catawiki staan nergens zulke voorwaarden , door de Europese wet zijn zilveren sieraden met gecombineerde coating, goud en zwarte rhodium ook niet verboden, is dat verboden door de religie van Lia Voermans?
Ze beoordeelt alle goedkope kavels goed, en dure worden afgewezen. mijn hanger, die eerder voor 320 euro was verkocht zette ze ook in "cancel".
Hoe kan Lia Voermans sieraden van Zhuravsky en Maksimov beoordelen, als Zhuravsky en Maksimov diplomas hebben en prijzen van beursen in Moskou, Kiev, Los Angeles, Parijs....., en Lia Voermans niet?

Catawiki laat mij zien waarom " zilver met goud vergulde elementen niet zijn toegestaan", waar het staat in de gebruiksvoorwaarden, waar komt deze onzin vandaan, als de designers van alle dure merken, als Ti Sento zulke sieraden ontwerpen. Zijn ze dommer dan Lia Voermans?

Catawiki
    U heeft deze klacht tweemaal geplaatst, namelijk ook onder klacht ID 167006. Daarin hebben wij u van een reactie voorzien.

Ook een klacht indienen over Catawiki?