Klacht Catawiki: Betaald en niets geleverd

pledder

Meer dan een maand een kavel gewonnen ( gekocht) maar op heden niets geleverd op mails word vaag op gereageerd of helemaal niet beantwoord ik wil gewoon mijn geld terug zij moeten niet op hun site vermelden dat je veilig kan betalen want dat is niet zo.
Als de verkoper niet levert probeer dan maar is je geld terug te krijgen dus
on betrouwbaar niet mee in zee gaan.

Stort gewoon mijn geld terug zonder poespas!

Catawiki
    Bedankt voor het neerleggen van uw klacht. Een medewerker van de Klantenservice heeft deze kwestie in behandeling. Wij hebben de verkoper een deadline gesteld om te reageren. De reactie die wij hebben mogen ontvangen hebben wij naar u toegezonden. Zou u ons kunnen informeren of u ons bericht van maandag in goede orde heeft mogen ontvangen? Wij vragen u vriendelijk om nog inhoudelijk op deze mail te reageren.
    pledder
    Catawiki zou binnen enkele dagen het geld terug storten maar nog steeds niets.
    Als je een kavel koopt moet je het binnen enkele dagen betalen maar als het mis gaat zoals bij mij en de verkoper Johan vleminks levert niet kun je gewoon net zo lang wachten wanneer zij het maar eens terug storten.
    Dus ik weet nu als je een kavel koopt hoef je het niet zo nauw te nemen met de regels doen zij immers ook niet.
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben op 22 maart aangegeven het volledige aankoopbedrag binnen enkele werkdagen aan u terug te betalen. Vandaag bent u door een medewerker van de Klantenservice geïnformeerd dat wij de terugbetaling gisteren hebben klaargezet. Onze welgemeende excuses voor de vertraging in de uitbetaling. Wij hopen echter dat hiermee deze kwestie alsnog in goede orde kan worden afgesloten.
    pledder
    Heeft veel te lang geduurd.

pledder

Ook een klacht indienen over Catawiki?