Klacht Catawiki: Catawiki betaalt een teruggestuurd kavel niet terug terwijl dat wel duidelijk is afgesproken.

verzamelnaam

Ik heb een kavel ontvangen dat bij zeer slecht verpakt was en daardoor gebroken aangekomen was. Een poging om iets met de verkoper te regelen leverde niets op en ik heb het incident daarom meteen bij Catawiki gemeld. Twee weken later kreeg ik het bericht dat mijn verzoek tot annulering was goedgekeurd en dat mijn betaling zou worden teruggestort zodra de verkoper had bevestigd dat het object in goede staat was aangekomen. Ik heb het object teruggestuurd en vier dagen later kreeg ik het bericht van Postnl dat er was getekend voor ontvangst.
Na een week kreeg ik echter van Catawiki te horen dat zij deze zaak niet volledig behandeld hadden en dat de verkoper daardoor niet in staat was gesteld om een claim in te dienen bij de transporteur. Om mij tevreden te stellen wilden ze mij een voucher aanbieden ter waarde van €125. Ik heb toen aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik verwacht dat de betaling wordt teruggestort zoals afgesproken. Bovendien is deze betaling veel hoger dan €125. Met de veilingkosten, de verzendkosten en de kosten voor het terugzenden komt het betaalde bedrag op €161. Vervolgens laat Catawiki helemaal niets meer van zich horen. E-mails worden, zoals gebruikelijk, nooit beantwoord.

Ik wil dat het totale betaald bedrag van €161 wordt teruggestort op mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Catawiki?