Opgelost door Catawiki: CATAWIKI BETAALT NIET TERUG - VERVOLG OP KLACHTNR 151861!

Femke Zijp

Klachtnr 151861 heb ik positief afgevinkt, omdat catawiki me beloofde spoedig het verschuldige bedrag aan mij terug te storten. Dat is inmiddels een maand geleden, en ik heb helemaal niets meer van ze gehoord. Ze reageren weer niet op mijn mails. Kennelijk is klagen op Klachtenkompas de enige manier om met Catawiki in contact te komen. Dus, Catawiki: GRAAG ZSM DAT GELD TERUGSTORTEN!!

GRAAG ZSM DE DOOR MIJ BETAALDE KOSTEN (DWZ AANKOOPSOM KAVEL + VEILINGKOSTEN) AAN MIJ TERUGBETALEN, ZOALS REEDS DOOR ELSKE TOEGEZEGD NAV MIJN EERDERE KLACHT NR 151862

Catawiki
    Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Wij hebben u vandaag per mail geïnformeerd over de voltooiing van het annuleringsproces. Onze oprechte excuses voor de vertraging die dit proces heeft opgelopen. Zoals aangegeven zullen wij de betaling bij ons klaarzetten zodat u deze binnen enkele werkdagen op uw rekening kunt verwachten.
    Femke Zijp
    Jawel! Eindelijk heeft Catawiki idd het geld teruggestort! Plus een waardebon van een tientje (in de vorm ve code) die ik bij Catawiki kan gebruiken voor een volgende aankoop... Op zich dus goed afgehandeld, uiteindelijk - maar het blijft schandalig dat ik ruim twee maanden heb moeten mailen & klagen voordat ik ze zover heb gekregen. Ik betwijfel daarom of ik die waardebon zal gaan gebruiken... Iemand interesse? :)
    Femke Zijp
    Uiteindelijk mn geld teruggekregen, maar dat heeft me wel twee maanden mailen en klagen en blijven zeuren gekost. Mijn overall-ervaring met Catawiki is dus ronduit slecht, en ik zal niemand aanraden zaken met ze te doen - ondanks mijn positieve beoordeling van de afhandeling van deze klacht.

Femke Zijp

Ook een klacht indienen over Catawiki?