Opgelost door Catawiki: Catawiki laat koper in steek na niet ontvangen hebben van gekocht kavel.

Bigtrouble769

Na 2 maanden nog steeds gekocht kavel niet ontvangen. Catawiki roept dat ze een toegewijde klantenservice hebben maar deze reageren helemaal niet. Zit inmiddels al weer 3 weken op een reactie te wachten.
Ik heb redelijkerwijs alles gedaan om met verkoper in contact te komen maar deze roept dat het ergens in 'beslag' is genomen. Right!

Kom op Catawiki, werk dan mee om het een 'spannende en leuke ervaring' te maken!

Ik zou nu wel eens mijn geld terugwillen en dat de verkoper wordt geblokkeerd want deze heeft vaker problemen met verzenden als ik de reviews zo lees. Hoe moeilijk kan dat nou zijn?

Bigtrouble769
Wellicht toevallig of niet maar 's avonds ben ik gebeld door Catawiki dat ze echt wel steken hebben laten vallen en dat deze gang van zaken beslist niet de bedoeling is. Aangeboden om al het geld terug te storten en inmiddels is dat ook gebeurd. Het is zeker niet lekker gelopen maar ben blij dat de zaak op deze manier is afgerond.

Ook een klacht indienen over Catawiki?