Opgelost door Catawiki: Catawiki niet te bereiken

content Opgelost
Vijfdejenny

Ik heb een kavel aangeboden maar heb daar wat vragen over, die vragen heb ik er ook bijgezet, vervolgens is mijn kavel goedgekeurd.
Ik heb gemaild, via Messenger berichten gestuurd en gebeld (20 minuten gewachtl) ze reageren nergens op.
Echt verschrikkelijk irritant.

Ik wil dat ze mij terugbellen

Catawiki
    Geachte Vijfdejenny,

We begrijpen dat het vervelend is dat we op dit moment minder goed bereikbaar zijn. Excuses daarvoor. Wij hebben momenteel een erg grote toestroom aan e-mails en telefoontjes waardoor we onze gebruikelijke servicelevels niet behalen. We doen er alles aan om die achterstand in te halen en zijn al een heel eind op weg, binnenkort zal de achterstand weggewerkt zijn en krijgt u weer sneller een reactie. Excuses voor het ongemak dat u hiervan ondervindt.

Het kavel dat u heeft aangeboden bevatte enkel de opmerking: "goedemorgen, helaas heb ik niet meer informatie over deze etagere.". De experts hebben uw kavel beoordeeld en vonden hem duidelijk genoeg. Daarom is er geen terugkoppeling gegeven en is het direct goedgekeurd.
    De vragen die u aan onze klantenservice via e-mail heeft gesteld zijn inmiddels beantwoord.

Hopelijk hebben we u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u onverhoopt toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten.

Catawiki

Vijfdejenny
Ik denk helaas dat als ik de klacht niet op de klantenkompas had gezet ik nog niet gehoord zou hebben maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ze hebben vrijwel direct na het plaatsen van de klacht gereageerd. Wat ik niet goed begrijp is dat dat wel kan maar de telefoon beantwoorden niet. Voor nu ben ik redelijk tevreden.

Ook een klacht indienen over Catawiki?