Klacht Catawiki: Dat heb ik hierboven al beschreven.

tutje#holissmia#debehanger

Ik ben op zoek naar werk van de schilderes Hendrika van Gelder. Ik wil graag een trefwoord op veiling-alert plaatsen. Dat lukt niet: ik krijg als antwoord: deze querri is al in gebruik. Geen idee wat dat betekent. Er kunnen toch meerdere mensen in hetzelfde geïnteresseerd zijn?

Als ik naar help en contact ga, krijg ik geen enkele sjoege. Steeds weer een kadertje met een verhaal over de bezorging. Geen telefoonnummer of email. Ik ben er nu een uur mee bezig geweest, en heb nul resultaat. Dus helpt u of niet? Bent u bereikbaar of niet? Dan wil ik graag hier het telefoonnummer en geen verhaal over hoe goed uw service werkt en dat ik ergens onderaan een reeks vragen die ik niet wil lezen de contactgegevens kan vinden, die er op de eerste plaats al vindbaar zouden moeten zijn.

Een duidelijk antwoord over mijn trefwoord. En: wat zijn jullie contactgegevens, zonder daar een uur naar te hoeven zoeken.

Ook een klacht indienen over Catawiki?