Opgelost door Catawiki: De telefoon wordt niet opgenomen, na half uur door Catawiki afgebroken

A.G.H. Wessel

de telefoon wordt niet opgenomen

De telefoon op tijd beantwoorden. Ik kan na een half uur toen werd het afgebroken. En ik ben nog steeds bezig. Ik kan de stem: "U bent de eerstvolgende die u te woord staat". niet meer horen, en zeker dat gitaatgetokkel.

Catawiki, zo verlies je het vertrouwen van klanten.

Catawiki
    Geachte A.G.H. Wessel,

Wat vervelend dat u ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken.

Op sommige momenten hebben wij inderdaad een lange wachtrij, excuses daarvoor. Wij hebben momenteel een erg grote toestroom aan e-mails en telefoontjes waardoor we onze gebruikelijke servicelevels niet behalen. We doen er alles aan om die achterstand in te halen. Er zijn inmiddels vele wijzigingen doorgevoerd waardoor de klantenservice efficiënter kan werken. Daarnaast wordt er nog steeds nieuw personeel geworven en zijn er inmiddels al vele nieuwe medewerkers gestart. We doen ons best om iedereen weer sneller van een antwoord te voorzien. Excuses voor het ongemak dat u hiervan ondervindt.

Uw feedback over onze wachtmuziek en de ingesproken tekst zullen wij doorgeven. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u zich daar zo aan stoort.

Hopelijk hebben we u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u onverhoopt toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten.

Catawiki

A.G.H. Wessel
Ik hoop dat men iets aan de lange wachttijden gaat doen.

Ook een klacht indienen over Catawiki?