Klacht Catawiki: Door een fout met typen

Missmoppie#2000

In plaats van 25,— euro heb ik 255,— geboden voor een rok van
Valentino. Vijf maal heb ik een mail gestuurd , en kreeg het antwoord
Eens gekocht blijft gekocht. Ik kan en wil niet 278,— betalen door
een fout met typen.

Mij vrijpleit van kopen.
U heeft schijnbaar mijn mail niet goed gelezen, ten 1e heb ik tot de uiterste pijn in mijn handen en voeten, ten 2e wens ik u deze pijn 2 dagen toe, ook de wisselendepijnen toe. Ten 3e slik ik zeer zware pillen tegen de pijn in mijn gebroken bekken. Ik hoop dat u mij niet als een crimineel ziet maar iemand die getergd wordt door pijn LEES DIT GOED EN ZIE MIJ NIET VERKEERD!!!!!!! Ik wil het wel eventueel voor een nadere prijs kopen, met btw en verzending,en door een ander laten toetsen, Joke Nieuwenhuijs

Catawiki
    Beste Missmoppie#2000,

Bedankt voor uw melding over de bieding die u heeft geplaatst.

Het klopt dat biedingen via onze veilingen bindend zijn. Dit is de reden dat voordat u een bod plaatst, er een duidelijke melding verschijnt waarin u om een bevestiging van uw bod gevraagd wordt. Hiermee willen we voorkomen dat er onbedoeld biedingen worden geplaatst. Het bod dat u heeft geplaatst valt binnen de verwachting van de opbrengst.

Wij kunnen niet op uw verzoek ingaan om de koop ongedaan te maken. Er is sprake van een geldige transactie tussen u en de verkoper van het kavel. U kunt er uiteraard voor kiezen om de rok zelf ter veiling aan te bieden.

Wij zijn nog met u in contact over deze kwestie en staan graag ter uw beschikking voor aanvullende vragen.

Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?