Opgelost door Catawiki: Geblokkeerd en dreigmails

Hansnieuwenhuis

Catawiki heeft mij geblokkeerd omdat ik schijnbaar een klacht heb. Catawiki moet mij nog verkochte kavels uitbetalen en dat doen ze niet. Ik moet eerst de door mij aangekochte kavel betalen terwijl ik deze kavel juist gekocht heb met het geld van de verkochte kavels. Ik heb al vele emails naar de veilingmeester gezonden evenals naar de klanten service, maar een reactie van Catawiki blijft uit. Geen enkele reactie krijg ik. Ze hebben wel tijd om mij dreigementen via email te laten toekomen en mij te blokkeren.

Het uitbetalen van mijn verkochte kavels zodat ik de aangekochte kavel kan betalen. Dan is het probleem opgelost. Simpel eigenlijk. Als tweede oplossing : Het zou fijn zijn als Catawiki eens de emails die kopers en/of verkopers hebben zou beantwoorden.

Catawiki
    Bedankt voor uw nieuwe klacht. Graag wijzen wij u erop dat uw eerste ingediende klacht nog steeds bij ons in behandeling is. Om uw klachtenafhandeling overzichtelijk te houden vragen wij u om in deze klacht reacties toe te voegen.
    Hansnieuwenhuis
    Als het klopt wat Catawiki zegt en mijn verkochte kavels inderdaad woensdag a.s. gaat uitbetalen dan zal ik dezelfde dag nog de door mij gekochte kavel ook betalen. Wat mij betreft is dit probleem dan eindelijk eens opgelost.

Hansnieuwenhuis

Ook een klacht indienen over Catawiki?