Opgelost door Catawiki: Gebrek aan communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322014
Gebruiker
J.M.M. Reuvers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen reactie op meerdere online verzoeken en mail met als doel de kavel aan te passen, zowel tekst, foto's en minimum prijs.... De verkoop laten ze gewoon doorgaan en geen reactie van hen... Telefonisch ook niet te pakken te krijgen :(

De oplossing

De verkoopontbinding die ik gevraagd heb bevestigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Catawiki hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Catawiki
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.M.M. Reuvers,

    Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

    Wat vervelend dat u ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken en dat uw kavel onaangepast geveild is.

    Op uw eerste bericht hebben wij binnen enkele dagen gereageerd. We hebben u gevraagd om door te geven wat er gewijzigd moest worden, omdat dit niet naar voren kwam in uw oorspronkelijke bericht. Doordat de veiling kort na uw reactie afliep konden wij het niet op tijd in behandeling nemen. Excuses daarvoor.

    We zullen contact met de koper opnemen en de situatie uitleggen. We zullen u hier ook rechtstreeks over benaderen zodat we naar een oplossing toe kunnen werken.

    Nogmaals excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft ondervonden.

    Met vriendelijke groet,

    Catawiki
    www.catawiki.nl/help

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M.M. Reuvers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Catawiki?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen