Opgelost door Catawiki: Gebrek aan communicatie

# 322014
J.M.M. Reuvers

Geen reactie op meerdere online verzoeken en mail met als doel de kavel aan te passen, zowel tekst, foto's en minimum prijs.... De verkoop laten ze gewoon doorgaan en geen reactie van hen... Telefonisch ook niet te pakken te krijgen :(

De verkoopontbinding die ik gevraagd heb bevestigen.

Catawiki
    Beste J.M.M. Reuvers,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

Wat vervelend dat u ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken en dat uw kavel onaangepast geveild is.

Op uw eerste bericht hebben wij binnen enkele dagen gereageerd. We hebben u gevraagd om door te geven wat er gewijzigd moest worden, omdat dit niet naar voren kwam in uw oorspronkelijke bericht. Doordat de veiling kort na uw reactie afliep konden wij het niet op tijd in behandeling nemen. Excuses daarvoor.

We zullen contact met de koper opnemen en de situatie uitleggen. We zullen u hier ook rechtstreeks over benaderen zodat we naar een oplossing toe kunnen werken.

Nogmaals excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft ondervonden.

Catawiki
    www.catawiki.nl/help

J.M.M. Reuvers

Ook een klacht indienen over Catawiki?