Klacht Catawiki: Gediscrimineerd

beaden

Klacht catawiki
Ik word gediscrimineerd door Catawiki. als ik meerdere items wil veilen dan word deze keer op keer afgewezen door de veilingmeesters van Catawiki.
deze items worden daarna wel aangeboden door andere verkopers en die komen dan wel op de veiling.

hier een paar voorbeelden:
1. Lamp word tijdens de veiling uit de veiling gezet met excuus dat deze nog te koop zou zijn. hierover heb ik een link gehad en nadat ik deze link opende stond er uitverkocht. echter tot mijn verbazing zie ik een paar dagen erna dezelfde lampen bij verschillende aanbieders weer in de veilingen van Catawiki staan.
en dit is al bij meerdere andere veiling items van mij geweest.

2. ik moest iets aanpassen in de foto's van een veilingmeester omdat er andere producten bij stonden die niet geveild werd en had ik dat gedaan zou deze geaccepteerd worden in de veiling. ( een hoop werk om weer mooie en duidelijke foto's maken maar oke. ik heb dat netjes gedaan en ja hoor het item word niet geaccepteerd het voelt een beetje als het machtsvertoon van Catawiki veilingmeesters. dus catawiki waarom dan moest ik foto's veranderen als deze toch geweigerd werd.

3 item word niet geaccepteerd omdat deze te weinig opleverde in vorige veilingen van Catawiki. nou caatawiki ik heb er geen een gezien die onder de 75 euro uit kwam

Kortom ik word gediscrimineerd omdat ik blijkbaar me mond open trek als ik het ergens niet mee eens ben en dat netjes en fatsoenlijk kenbaar maak van hoe kan dat nou.

ze denken zeker dat producten vinden het presenteren en ophangen van items en de foto's ervan nemen totaal geen tijd kost. nou Catawiki per Item zijn we gemiddeld met het kopen en zoeken en fotograferen wel zeker een uur bezig totaal. en jullie werken met veilingmeesters die niet met elkaar communiceren of opletten wat er in de veiling zit en met 1 knop met automatische tekst kunnnen zeggen deze brengt te weinig op etc etc .

Oplossing is vrij simpel:

leer de veilingmeesters is naar history veilingen en te kijken naar lopende veilingen of een item nog genoeg opbrengt. en wees neutraal en de ene verkoper mag wel het product veiling en een andere mag dat weer niet of sterker nog nadat een veiling al bezig was en nog 6 dagen te gaan stond mijn veiling item al op 35 euro en deze word er zomaar uitgehaald. dit is totaal onprofessioneel en totaal geen gelijke rechten.

Catawiki
    Geachte y sanberg,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

Wat jammer om te vernemen dat uw items regelmatig worden afgewezen. Onze veilingmeesters kijken altijd naar wat (vergelijkbare) kavels in de afgelopen veilingen hebben opgeleverd. Hierop baseren zij vervolgens hun oordeel en keuren zij een kavel goed of af. Desalniettemin kan het zijn dat er een item doorheen glipt. Het lijkt er op dat dit is gebeurd betreffende de Jan des Bouvrie lampen. Wij zullen de experts hiervan op de hoogte stellen.

Wat betreft uw punten over de aanpassingen; het is uiteraard niet de bedoeling dat er om aanpassingen worden gevraagd, waarna het kavel alsnog wordt afgewezen. Dit zoeken wij graag voor u uit. Een collega zal u hiervoor per e-mail benaderen.

Met vriendelijk groet,
    Catawiki

Ook een klacht indienen over Catawiki?