Klacht Catawiki: geen communicatie mogelijk

gringo

Ik wil een vraag stellen aan Catawiki maar dat is niet mogelijk, alleen maar mogelijk door hun geredigeerde computervragen.
Ik wil iets weten over het biedingssysteem, blijkbaar houden ze dat geheim.
Dus Catawiki, neen bedankt, wellicht wordt je bieding gemanipuleerd .
Notaristoezicht ? hallo, laat maar....

duidelijke informatie, of de mogelijkheid om een vraag te stellen.

Catawiki
    Bedankt voor uw melding, wij staan u graag te woord. Op www.catawiki.nl/help vindt u een antwoord op veelgestelde vragen. Indien uw vraag hier niet tussen staat, kunt u in het menu kiezen voor 'Ik heb een andere vraag...'. Via die weg kunt u uw vraag per mail sturen. Verder vindt u op http://www.catawiki.nl/help/notaris meer informatie over ons notarieel toezicht. Wij zien uw e-mail graag tegemoet!
    gringo
    ik heb een andere vraag is niet te vinden................
    heb ingelogd op help, zie wel een aantal vragen maar niet de ...andere vraag.....
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. 'Ik heb een andere vraag' staat onderaan in ieder menu dat u kiest. Als u ons uw gebruikersnaam stuurt, zullen wij per e-mail even contact met u opnemen. Bij voorbaat dank.
    gringo
    Hallo, stuur me maar een link naar de betreffende andere vraag, dan kan ik mijn vraag over het biedingssysteem stellen.
    Catawiki
    Bedankt voor uw reactie. Hierbij de juiste link:http://www.catawiki.nl/help#faq_cat:23/faq_subcat:17/faq_question:formAls u naar beneden scrolt op de pagina, ziet u het formulier. We zien uw vraag graag tegemoet.
    Catawiki
    Beste Gringo,Wij lezen in een reactie op deze conversatie dat uw vraag nog niet is opgelost. Als het hoogste bod op 50 euro staat en u biedt vervolgens 200 euro, dan wordt dat het hoogste bod. Als u daarna niet meer overboden wordt, wint u het kavel voor een bedrag van 200 euro. Beantwoordt dit uw vraag? Zo niet, laat het ons dan weten. We helpen u graag verder.
    gringo
    Heb zelf het antwoord gevonden

gringo

Ook een klacht indienen over Catawiki?