Klacht Catawiki: Geen contact mogelijk, daardoor geen probleemoplossing mogelijk

# 301955
RBBJ

Het probleem (de klacht): een email sturen naar klantenservice (oid) van Catawiki werkt niet (ondanks de hiervoor geboden functie)

Mijn email die ik had willen sturen betreft een onjuiste kavelbeschrijving, zie hieronder. Lukt het u wel om deze aan catawiki voor te leggen? Is notabene ook in hun eigen belang ....

Dank, en m.vr.gr R.Busscher.

-------------------- Email aan Catawiki ---------------------

Geachte lezer, geachte Bart Vink - Expert HIFI,

Dit is geen vraag maar een reactie op een kavelbeschrijving die niet juist KAN zijn.

Het betreft de 'Hifi'-veiling eindigend komende donderdag, Kavelnummer 18249073, HiFi Cassette Deck N5748 /00

Ik heb de afgelopen weken veel beschrijvingen van apparatuur gelezen, heb ook wel wat kennis van zaken, en heb gezien dat de beschrijvingen iha wel redelijk zijn.

Op Kavelnummer 18249073 had ik willen bieden, MAAR na goed lezen en vergelijken met foto's blijkt eea NIET TE KUNNEN KLOPPEN, zie zijn tekst, b.v.:

(* opmerking verkoper, > mijn commentaar)

* Conditie. in goede gebruikte werkende staat
> Het betreft een afspeelapparaat voor cassettes, verkoper geeft aan niet het geluid te hebben kunnen testen (en dat is op zich al onwaarschijnlijk, dat kom je nooit tegen). Dan kun je NIET beweren dat het goede gebruikte staat betreft

* niet noemenswaardig gebruikssporen., met uitzondering van wat gekras bovenkant
> Wat gekras betreft hier een mate van diepe krassen die je bij de aangeboden apparatuur nooit tegenkomt, tevens bevinden zich ook diepe krassen op de achterzijde.

* Verdere werking , alle lampjes en wijzertje werken en en knopjes zijn ook goed.
> Het is NIET mogelijk de 'knopjes' en wijzertjes op werking (juist functioneren) te testen zonder het afspelen van (en eigenlijk ook opnemen op) een cassette

Ik denk dat dhr. Vink dit ook zondermeer zal constateren. Uit de beoordelingen (feedbackscore) blijkt dat deze verkoper regelmatig onjuiste (duidelijk 'te fraaie') informatie verstrekt; dit kom je bij andere verkopers in die mate nooit tegen.

Deze gang van zaken is voor Catawiki (en voor mij) niet goed ! Ik hoop dat u hier wat mee doet.

R.Busscher.

Contact via email mogelijk maken
Oplossen van niet-eerlijke kavelbeschrijving

Catawiki
    Geachte RBBJ,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht. We begrijpen dat u uw twijfels heeft bij de omschrijving van een van de kavels in de hifi-veiling. Volgens u kan de kavelbeschrijving niet juist zijn. We vinden het jammer om te vernemen dat er onduidelijkheid is ontstaan en waarderen het dat u ons hierover informeert. Ook vinden we het vervelend dat het niet lukte om de klantenservice hierover in te lichten. Graag gaan we hierop in.

Om te beginnen is het erg spijtig dat het niet lukte om het bericht dat u aan de expert wenste te sturen niet kon verzenden naar de klantenservice van Catawiki. Dergelijke berichten stellen we namelijk erg op prijs; u bent duidelijk een liefhebber van deze apparaten en ziet een aantal zaken in de kavelomschrijving staan waar u vragen bij heeft. Uw signalen hierover zijn altijd welkom. We willen immers dat de aangeboden items op een goede manier tevoorschijn komen in de veiling zodat u met een gerust hart kunt gaan bieden.

Zoals u wellicht weet beoordelen onze experts de items in de veiling op basis van foto’s en informatie die de verkoper naar ons toe stuurt. De expert krijgt de artikelen niet zelf in handen en moet er vanuit gaan dat de beschrijving van de verkoper klopt. Heeft u vragen of opmerkingen over de aangeboden items, dan horen we het graag van u. De klantenservice neemt uw opmerkingen mee naar de expert. In dit geval zullen we dit alsnog voor u doen. We nemen contact op met de expert en leggen uw bevindingen voor.

Via onze website kunt u via een formulier een bericht naar de klantenservice. Hierbij wordt u gevraagd om te bevestigen dat u geen robot bent. Dit hebben we ingebouwd om te voorkomen dat er vervelende spam-meldingen binnen komen. Komt u er niet uit met het formulier, dan kunt u natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. We helpen u graag verder.

We willen u nogmaals hartelijk danken voor uw signaal over deze kavelomschrijving. We geven dit door aan de expert en vragen om hier nogmaals naar te kijken. Mocht u in een van de komende veilingen bijzonderheden tegenkomen in de omschrijvingen, dan vernemen we het uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet, Catawiki

RBBJ
Reactie betreft 'een mooi verhaal' maar opgelost wordt er niets

Ook een klacht indienen over Catawiki?