Klacht Catawiki: geen contact mogelijk met klantenservice in dringende situatie

sad Niet opgelost
daisym

Goedenavond,

Zojuist is er een bod geplaats op een kavelnummer via mijn account waar ik geen authorisatie voor heb gegeven. een 12 jarig kind zat achter mijn laptop en heeft perongeluk op bevestigen gedrukt.
ik heb geprobeerd direct contact op te nemen met jullie klantenservice maar die is al gesloten. ook heb ik meerdere malen via de website een mail gestuurd maar elke keer krijg ik de melding dat dit mislukt.
ik wilde jullie graag zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van dit ongelukkige voorval en dat dit bod verwijderd dient te worden omdat deze is gedaan door iemand die dit nog niet mag doen.

ik hoop dat u met een passende oplossing kunt komen,

D. melse
het gaat om kavelnummer 18068695.

Catawiki
    Geachte daisym,

Bedankt voor het neerleggen van uw klacht.

Wat vervelend dat er vanaf uw account een bod is geplaatst waar u niet achter stond. Daarnaast is het vervelend om te vernemen dat u de customer support niet heeft kunnen bereiken.

We hebben het betreffende kavel erbij gezocht en zien dat u bent overboden. Daarnaast is de veiling inmiddels gesloten en heeft die andere bieder het kavel gewonnen. Gelukkig is hiermee het probleem al opgelost.

Wanneer er een bod wordt geplaatst is dat bod altijd bindend, ongeacht of de bieder 18 jaar of ouder is. In beginsel kan iedereen zich aanmelden bij Catawiki. Indien de gebruiker jonger is dan 18 jaar, heeft hij echter de toestemming nodig van zijn wettelijke vertegenwoordiger(s) (voogd of (één van) de ouders). Dit gaat ook op voor personen die toegang tot een ander account hebben. U bent zelf verantwoordelijk voor het beheer van uw account en we willen u daarom aanraden om te voorkomen dat iemand anders vanaf uw account biedingen kan plaatsen.

We zien dat uw account geen contactgegevens meer bevat. Bij gebruik van ons contactformulier dient u in ieder geval een e-mailadres in uw account te hebben staan, zodat we uw vraag of opmerking kunnen beantwoorden. Dit is de reden dat u een foutmelding kreeg en geen bericht heeft kunnen sturen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Catawiki
    www.catawiki.nl/help

daisym
Dag catawiki, bedankt voor jullie reactie. het probleem heeft zich inderdaad deels zelf opgelost doordat ik ben overboden. Ik heb daarna mijn account verwijderd, dus dat is de reden dat jullie geen email adres gegevens kunnen zien. Op het moment van bieden en contact zoeken met de klantenservice was mijn email adres uiteraard wel zichtbaar en ook geverifieerd. Dit probleem is dus nog steeds niet opgelost maar voor mij in iedergeval niet meer relevant. met vriendelijke groet, Daisy

Ook een klacht indienen over Catawiki?