Klacht Catawiki: Geen contact mogelijk of antwoord klacht

Wederom geen betaling van een koper, dit is nu dus de 2 keer op rij
Catawiki komt alleen maar met standaard antwoorden , en uiteindelijk
wacht je 2 maanden en kan je weer van voren beginnen
Nu na 5 dagen na afloop van de veiling totaal geen reactie van Catawiki
En men zal na ontvangst van deze klacht ook wel weer hetzelfde reageren met een e-mail qua procedure van betalingsherinneringen sturen, telefonisch benaderen van de koper, en vordering via incassobureau bij de koper.
Haalt echter helemaal niets uit, men zal deze schijn kopers van de veiling kunnen weren d.m.v. het instellen van een borgsom storten bij aanmelding op de veiling.
Dit omdat men toch de provisie moet betalen aan Catawiki, dus dat kan men dit
bij een aankoop dan verrekenen.

Voor mij hebben deze voorstellen geen nut meer, want ik trek mijn kavel terug en ik zal geen aankoop en verkoop meer doen via Catawiki

Betrouwbaarheid verhogen bij aan en verkoop

Catawiki
    Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. We zien dat u afgelopen maandag een bericht naar de veilingmeester hebt gestuurd en dat deze u van een beknopt antwoord over onze standaardprocedures heeft voorzien. Een collega zal vandaag per e-mail hier gedetailleerder op in gaan, aangezien er onlangs enkele veranderingen in de procedure hebben plaatsgevonden.
    PB
    Sorry maar ik ga niet akkoord om de koper de gelegenheid te geven om binnen de 3 termijnen van de betalingsherinnering te laten betalen
    Tevens vind ik het behoorlijk vreemd dat er wel kan worden gereageerd als ik via klachtenkompas een klacht indien, maar als ik het via Catawiki doe hoor ik niets.
    Lijkt me ook niet juist dat bepaalde procedures worden gewijzigd zonder dat men de betrokkene inlicht ( in dit geval ik )
    U kunt de bereffende kavel van de site verwijderen.
    PB
    Adviseer een ieder om niet met of via Catawiki zaken te doen,
    onzin bedrijf met een hoop bla bla.

PB

Ook een klacht indienen over Catawiki?