Opgelost door Catawiki: geen contact

klager1234

Heb op 1 juli j.l. een kavel prentbriefkaarten gewonnen. Bij de betaling wilde ik een coupon van € 15,- verzilveren , wat niet lukte. Hierover meerdere mails verzonden, echter tot op heden alleen maar aanmaningen ontvangen, geen reactie op mijn mails.

Reactie en de kortingscoupon op de juiste wijze verzilveren

Catawiki
    Bedankt voor uw melding. Vervelend om te vernemen dat u nog niet eerder een reactie heeft mogen ontvangen. Wij hebben u vandaag per mail van een antwoord voorzien.
    klager1234
    De afhandeling was correct en snel, deze website geeft goede mogelijkheden om toch nog direct met catawiki in contact te komen. Rechtstreeks lukt dat niet. (ook gezien andere reacties hier)

klager1234

Ook een klacht indienen over Catawiki?